Drygt 20 timmar kvar!

Håller på att iordningställa allt inför morgondagens stora event, NostalgiDans 2013.
Här har jag gjort en härlig blandning med frukt och grönsakssmarr som vi ska äta till Gulaschen vi ska servera.
Monica har kokat Gulasch i två dagar till de 80 matgästerna som kommer:) 
Själv så gör jag finliret. Skär lite frukt, handlar....jag menar jag lagar ju mat hela tiden annars så det vore ju korkat av mig att inte byta bort det när jag kan;) 
Hallen är full som vanligt med alla pryttlar som behövs. Man kan skönja årets tema....rosa.
Men ni får se mer efter helgen när jag såklart kommer dela med mig av alla dansbilder.
Ha en fin helg:) Det ska jag ha med en massa dans, skoj å party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0