Vackra gåvor

Idag kom min fina mamms med några vackra värdefulla gåvor till mig! 
Min mormors kängor som jag använt när jag klätt ut mig några gånger.
Dessa hade hon när hon jobbade som piga hos en familj i Lillå i Hackås på 1920-talet.
Mamelucker från samma tid...
Å se här! En nästan lika väska som min vän så snyggt hade hängt i sin hall som inredningsdetalj:)
Jag visste väl att vi hade en i gömmorna:) Den här har min farmor virkat till mamma på 1960-talet. 
Så nu kan jag ta på mig allt detta och en fin liten klänning till sommaren och cykla på min tantcykel med vännen till Svensons Café som vi planerat:)
Så ser ni några fina "tanter" på cykel på Vallsundsbron...då är det vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0