Pytt i panna - recept

Tänk att rester kan vara så gott!
Idag så gjorde jag pytt på stekt korv, bräckt skinka, stekta hamburgare. Allt fanns kvar i frysen sen tidigare luncher. Choppa i mindre bitar. Kokt potatis i bitar som steks på i smör. Fräs hackad gul lök och färska champinjoner i bitar. Just det..kokta små morötter blandade jag också ner!
Blanda allt och krydda med valfri kryddning. Jag tog pommes frites krydda idag.
Eftersom att jag gör rätt stora mängder så blandar jag allt i djupa "bleck" och kör klart i ugn men gör man en familjs storlek så räcker det att blanda allt i en djup traktörpanna.
Serverade med kålsallad, senap, smörgåsgurka och en sallad också gjord på lite rester.
Hade couscous kvar som jag blandade med strimlad paprika, salladslök, kidneybönor och bladpersilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0