Vädret får fnatt!

Imorse så vaknade vi helt abrupt av Pelle, som en dryg halvtimme efter klockan ringt, undrade om vi inte ska kliva upp. Panik!!! Vi hade försovit oss...Upp, tvärorganiserad. Mats hämtar bil,barnen klär på sig snabbt som ögat och borstar tänder, jag brer mackor och fixar fram festis som Isak och Pelle fick käka i bilen på väg till skolan. Ja, sån frukost kan det bli ibland...
Men det jag ville komma till var att det såg ut så här på våra fönster. Hade tydligen stormat och regnat inatt så det var en tjock ishinna på alla rutor ut mot gården. Själv så sov jag som en stock och märkte ingenting, inte ens väckarklockan:)
Vackert var det iallafall!
Och när jag kom hem på eftermiddagen så såg himlen ut så här, romantiskt rosa och djupt blå:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0