KNAPPAR

I somras när vi var på Gotland köpte jag en hel kasse med knappar! Och idag var det dags att äntligen sortera dem! (jag vet....jag är lite knapp, jag menar knäpp, hehe)
Hon som sålde dem hade lite separationsångest då det är mest gamla fina knappar, men jag lovade att de skulle hamna på ett bra ställe och bli väl omhändertagna:)
Jag kan bli sådär barnsligt förtjust när jag ser vissa knappar. De kan vara så vackra, som den här tex.
Eller den här läderknappen. Tyvärr fanns det bara en...
En jättehostig liten prins hjälpte mig gladeligen att sortera:)
Några tips om vad jag kan hitta på med dem?! Skriv gärna i kommentarsfältet:)
Lagom pilligt för små söta fingrar.
Tänkte först trä alla på tråd, men...
...insåg att burkar blir bra!
Färgsorterat men i burk blev ett bra alternativ till att sitta och trä varje knapp på tråd.
De finaste och största hamnade dock på trådar. De jag inte behöll hamnar i Guldkustens verkstad.
Vackra träknappar i olika former. Nu är det bara till att börja skapa med dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0