Valborg

Som alltid så blev det fika och lotteri på bygdegården i början av kvällen. Måns hade med sig sin älskade keps som dock endast gick att använda inomhus eftersom det blåste ISVINDAR!!
Vi köpte massor av lotter...det var väl själva den om vi inte skulle vinna nåt.
Jodå, vi kom hem med diverse bra saker:) Pringleschips, sugrör, chokladkaka, såpbubblor, kokbok, biljetter till ÖFK match mm
Gott fika fanns det också.
Men högsta vinsten drog jag...eller det var faktiskt så att jag hade plockat iordning massor av urväxta kläder till goda vänner. Och som tack fick jag den här påsen!!! Vilken skatt! Massor av fina stickade sockar och vantar i olika former och fasoner. Tack fina familjen Laxvik!
Passade perfekt när man kom hem med frusna fötter efter en kväll utan brasa....
Måns fick ont i magen så han och jag åkte hem tidigt. Men brasan avblåstes ändå pga av just blåst, så vi missade inget.
Magontan försvann efter att ha släppt ur sig några liter luft;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0