40-års Catering

Hade en catering igår till en tjej som fyller 40 år. Jag skötte dukningen och eftersom hon är en hästtokig tjej så blev det såklart lite hästigt tema med äpplen, hästskor och knäckebröd:)
Lite extra fint vid födelsedagsbarnet. 
Tänkte att vitt, blått och det gröna även fick representera Jämtlands färger:) 
 
Specialmat till barnen som även åt från buffén. 
På min fina sockerlåda har jag gjort plats för de varma Thaishotsen som skall fram så fort alla kommit til bords.
Är alltid lika kul att duka upp fint i vår bygdegård. 
Nybakt brytbröd, Sesamknap från Hara Gård, Bregott, Prästost och Brie med tapenade
Med tanke på ev allergier så serverade jag de rostade hasselnötterna till potatissalladen bredvid.
Fläskytterfilé med basilika- & solrospesto
Potatissallad med knaprigt bacon och rostade hasselnötter
Thaishot
Laxsnittar med hjortron
Kyckling med chili- & oreganorub
Serverade också en vitlökssås med provencalska örter och en krispig grönsallad. 
Tack Katrine och Mårten för att ni anlitade mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0