Österländsk köttgryta - recept

Härliga höstäpplen behövs till dagens lunch, Österländsk Köttgryta.
Som ni säkert har märkt så har jag blivit lite lat vad gäller receptskrivningen. Jag använder min fina IPhone;) som jag ändå har liggandes bredvid kokböckerna på jobbet. Då är ju receptet "avskrivet" i ett nafs.
Hoppas det går bra för er att läsa.
Dessa vackra bär har vi fullt av på gårdens alla rönnar...iallafall ett tag till innan fåglarna tar dom. 
Grytan blev väl omtyckt av både vuxna och barn. Måns hade tom berättat för Mats nu ikväll att han hade ätit god gryta med ris på Guldkusten idag:)bra betyg eller väldresserad son?!
Vi kommer i vilket fall som helst göra den här hemma nån dag när det passar. Kan säga att jag blandade nötkött och fläsk, det gick bra det med.
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Den ska jag testa i helgen, återkommer med betyg. Kram

2012-09-19 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0