Meen så gott!!

Ni måste bara prova receptet på Krusbärssylt som jag la in här på bloggen igår. Supergod blev den!
Blev några burkar idag men jag har en massa mer bär så imorgon ska jag köpa mer vaniljstång så blir det sylt och kräm med samma smaksättning av resten.
Tror att vi snart har fyllt vårt förråd på bär för i år. Eller visst jag, vi ska ju plocka lingon och svartvinbär oxå! Som tur är så är den där lilla bärplockarkillen med horn i pannan kvar i mig;)
Ps. Är det någon av er som har glasburkar ca 3-5 dl till övers? Jag har bara större burkar och skulle behöva ett gäng mindre. Även glasflaskor i olika storlekar behövs.
Jag kan hämta dem hos er så slipper ni åka på återvinningen med dem:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0