KIZZ


Julen 2009 överraskade jag mina "stora" killar med en mini-tripp.
Vi fyra skulle när sommaren kom, åka på KIZZ när dom kom till Stockholm!
En del saker hände längs vägen den våren. Jag skadade mitt knä och opererades, satt i rullstol i 2 månader och hoppade på kyckor i några månader till.....Håll för öronen nu ni som är känsliga! Det var en helvetesskitjävlajobbig tid men nu är den över så tillbaka till mer civiliserat språk:)
Här har vi tagit oss in på Stockholms Stadion tillsammans med flera tusen andra....som också gick in genom samma portal som oss, samtidigt som flera hundra gick ut genom samma portal!!!!! Fullkomlig PANIK kände jag när vi trängde oss in, svajade runt med kryckor, ett ben som inte fick tyngas ner på, händer som krampaktigt höll i barnen, backa,backa!! Vi lyckades backa ut och vänta tills de flesta gått igenom, då kunde vi lugnt ta oss in på området och förväntansfullt hitta bra platser.

Den här killen hade oturen att bara några dagar innan avfärd, landa fel på studsmattan....därav kragen. Som tur är gick det bra och kragen fick avlägsnas efter ca 2 veckor:)
Bästa vänner sedan barnsben!
Fruarna har också historia ihop ända sedan skoltiden:) och när Maria fick höra om min julklapp så "härmade" hon mig och vi gjorde trippen tillsammans vilket var jättekul!
Några av våra fina fina barn som trivs i varandras sällskap. Det har blivit mycket umgänge ända sedan födseln och många tripper tillsammans under åren. Och där de slutade sist vi sågs, där tar de vid nästa gång vi ses, underbart med goda vänner!
Gene Simmons med sin fulla utstyrsel!
En konsertveteran och en debutant som har MYCKET att titta på samtidigt som han spelar luftgitarr 
Paul Stanley var ju den man tyckte var snyggast av gänget som lillebror spelade när vi var små! 
Debutanten har blivit varm i kläderna och rockar på det sista innan det är dags för hemfärd i rocknatten:)
Jobbigt med kragen men godiset hittar ju till munnen ändå och det är ju huvudsaken...
Längst fram vill mamman stå, som alltid och trots kryckor, det är bara att hänga med!
Avslutar med en härlig fika i Kungsträdgården. KRAM på er goaste familjen!!
Bilderna blir i olika storlekar och jag får inte till det annorlunda, om ni tycker det ser konstigt ut....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0