Före och efter....

Dags för frisering av killen som gillar att vara snygg:)
Det var verkligen för långt nu. Ingen frisyr liksom...
Men kolla här då, vilken kille! Och en annan hårfärg kom det fram oxå:)
Det var inte bara ny hårfärg som kom fram...
Det går löss för fullt i klassen så en kammning när vi ändå var igång kändes ju självklar.
Vi har ju klarat oss i alla år så det är ju lugnt tänte jag. Men tänk så fel jag hade!!!
Helt plötsligt damp det ner ett STOOOORT kryp som rörde på sina ben på mitt vita papper. Bläää, Panik, Ringa samtal till grannar med ev avlusningsmedel hemma, Schamponering, Mer kammning( vi är många i familjen helt plötsligt, jättemånga, och vissa med jättelångt hår!)
Fy fasen vad hemskt och vilket pyssel innan det här är över. Kammning varje dag i två veckor. Håret lär ju se ut som en bekant sa " som om man varit med i Robinson i en månad"..
Jaja, man vet ju vad man ska göra på kvällarna framöver iallafall.
Värre problem finns ju men i min värld just nu är det här rätt högt på skalan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0