Tacogratäng

Vissa dagar har man det bra. Idag var en sån dag:)
Svärmor kom med en hel färdig middag! Bara att stoppa i ugn för värmning och ställa fram på bordet.
Tänkte dela med mig av receptet här som vanligt meeen så kom jag på att ni får vänta på det.
Nu kan jag nämligen berätta om mitt kommande "projekt"/jobb:)
Jag skall from i slutet av november skriva för tidningen 100% Östersund varje vecka!!!!

Jag ska göra en veckomatsedel som inspiration till middagsmaten hemma hos alla "Svenssons" out there;)
De kommer lägga ut kommunens veckomatsedel och min blir som ett komplement till den. Jag plockar ut en av maträtterna som jag valt som jag lämnar ut med både recept och bild.
Ska bli jättekul och en utmaning att skriva till så många läsare....och nervöst såklart!
Fast det blir ju lite som här på bloggen men i annan form
Sååå, håll utkik i 100% Östersund, för receptet på svärmors goda Tacogratäng!
Kram på er så här på tisdagskvällen!
 

Kommentarer
Postat av: Mita

Men vad skoj å spännande -grattis!!!

Svar: TackTack! Kram
Tina

2012-10-30 @ 19:31:01
Postat av: Anki

Grattis! vad kul. Vi som bor i Krokoms kommun får väl se till att få ett ex. från Peters kontor.
Lycka till!/ Anki

Svar: Javisst är det:) Annars så brukar väl tidningarna finnas i affärerna tror jag..i entrén el så.Kramkram
Tina

2012-10-30 @ 19:44:08
Postat av: Eva Pettersson

Ser fram emot att kolla in detta. Det är du värd. Kram

Svar: Ska bli kul! Kram
Tina

2012-10-30 @ 20:52:56
Postat av: Agneta

Jättekul!, då ska jag hålla utkik efter recepten.Kram

Svar: Ja, jag hoppas jag får till nåt som kan smaka:) Kram
Tina

2012-10-31 @ 15:45:43
Postat av: Eva

Grattis Tina :)Det kommer du klara galant!Kram

Svar: Tackar! Hoppas det:) Kram
Tina

2012-10-31 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0