Spännande!

Idag har jag tackat ja till ett spännande projekt:) Efter några sekunders betänketid igår så sa jag , Jag vet inte, kan jag få fundera tills imorgon... Bra va?!
Jag håller på och tränar mig i att inte säga ja till allt utan att tänka mig för. Så idag sa jag ja, fast jag egentligen på en gång kände att jag ville. Men det är ju det här att våga, att våga tro på att man klarar av nya utmaningar...
Vad jag ska göra?
Det får ni vänta lite på:) men jag kan säga att jag kommer göra det till 100 %

Kommentarer
Postat av: Jenny

Meeen, får man säga så utan att berätta vad som är på gång?!? Haha. Lycka till!

Svar: Haha, vill att allt ska vara "klart" innan jag bubblar över och babblar! Ska träffa de som anlitat mig imorgon så efter det antar jag att jag kan babbla:)
Tina

2012-10-25 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0