KANELBULLENS DAG!

Tänk vilken härlig dag, Kanelbullens Dag!
En sån dag är det läge för att fika med goda vänner. Jag tog helt enkelt och bjöd hem några och bad dem ta med bullar ( eftersom jag inte e särskilt betrodd i vår familj att göra kanelbullar...). Sen är det ju smart en sån gång att bjuda dem/den som är BÄST på att baka bullar!
Malte var nog lite sur över att det inte blev nån bulle över, så han tog sitt ben istället.
Den sista bullen gick till Måns som förmodligen inte orkar äta middag sen;)
Men gott var det, både med Agnetas bullar och mommas svartvinbärsjuice.
Tusen tusen Tack för en mysig fikastund och sagolikt goda bullar!!
Till er som undrar så kan man inte få receptet på bullarna för A vet inte hur hon gör??? "Jag häller bara i mjöl, vet inte hur mycket...". Den enda ledtråd jag får är att degen är väldigt lös. Som om det skulle hjälpa mig:)
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0