Galenskap i Sundsvall

I lördags var det dags för ännu en crazy trip med väninnan till Sundsvall. Crazy blir det alltid av nån märklig anledning när vi gör saker ihop:)
Som tex att vi gick vilse på Ikea....jag menar huuur många gånger har man inte gått runt där?! Men igår lyckades vi gå runt, runt innan vi upptäckte att: "Visst har vi tittat på dom här påslakanen förut?" Alltså inte förut som i förra gången vi var här utan förut idag;)
Tänk att vi skrattade så folk trodde nog att vi tullat på flaskan mitt på blanka dan...
Några fynd gjorde vi trots allt flams.
Inkvartering på Vandrarhemmet "Gaffelbyn"på Norra Berget. Flådigt ska det vara....
Fötterna i högläge i vårt lilla kyffe innan det var dags att käka och byta om inför kvällen. Jodå, tv hade vi!
Dags att avmaskera flaskorna vi hade i packningen...
Testade sedan pizzabeställning online för första gången, gick ganska bra det med.
Jag undrar jag....måste man göra nåt åt frisyren till kvällen måntro??!
Ja, flura till det lite kanske jag orkar ändå.
Sådär, ombytt för en bal på slottet.
 
"Eriksson" kom med sin springare och vagn för att skjutsa oss till och från balen;) Sedan balade vi hela kvällen på "Parken" och det var såå kul. De flesta tjejerna var ju på Ladies Night...
...så vi fick ju nästan ha alla killarna för oss själva, höhöhö...
Söndagens frukost var gårdagsmiddagens rester....som vanligt med andra ord när vi är på äventyr. Inget fancy här inte. Huvudsaken är ju att man får i sig av hela kostcirkeln, eller...
protein (skinka), frukt och grönt (ananas, banan, lök, tomat) sädesslag(pizzadeg), mejeri(vitlöksås, drickyogurt) fett(ost)
Och så lunchen i Bräcke på vägen hem innehöll ju tex räkor;)
Tack käraste Moncan för en kul helg...nu igen! Å snart är det dags för ännu en:)
(för er som tittar in här och ev funderar på att anlita mig för catering....räds ej av detta inlägg! Mina seriösa matinlägg, recept och cateringbilder hittar ni under "Matprat - recept" och "Catering & Trevlighetsmakeri")
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0