I morgon är det premiär!

Har fått ett förhandsex av tidningen 100 % Östersund som kommer ut imorgon.
Känns ju helkonstigt att se sig själv på det här viset och att det är nästan mina ord som jag nyss satt och plitade ner på datorn här hemma som står i en tidning....som ska ges ut över hela stan.....imorgon....
Jättekul men pirrigt. Vad kommer man tycka om min vardagsmat?!
Jag menar ni som ofta läser här är ju "luttrade";)
Jaja, vi får väl se om det kommer några kommentarer på min andra blogg: www.hundraprocent.blogg.se
Det kommer ju vara rätt vanlig mat, inget fancy riplår med en dutt sås till, utan rekordelig mat som en vanlig Svenssonfamilj lätt kan svejjsa ihop.
Håll tummarna för mig! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer såklart att gå kanonbra, du är så duktig!
Kramen

Svar: som sagt anonym:)
Tina

2012-11-27 @ 22:32:55
Postat av: Mita

Meh! Vadå "anonym"... var ju bara jag som skrev... ;-)

Svar: Haha, tack! Vad kul det är när någon kommenterar:)fast det är ju som sagt trevligt att veta vem:) Tänkte ringa dig igår men det kom annat ivägen....länsat bankkonto å sånt!! Hör av mig en annan dag. Kram
Tina

2012-11-27 @ 22:33:45
Postat av: Eva Pettersson

Jättebra sida med dig. Bra att du gör rekordelig mat för vanligt folk.Det blir inget innan jul hos mig, känns för stressigt. God jul i förskott och sköt om dig. Kram

Svar: Tack!:)Passar mig utmärkt att vi tar det efter jul. God Jul på dig med och stor kram!!
Tina

2012-11-28 @ 19:34:49
Postat av: Mita

Ja fy, jag läste just det! Man blir ju helt matt över folks oärlighet...
Jag hoppas att det löser sig -har Blocket alt banken nån försäkring som täcker upp sånt?

Såg förresten att du bytt efternamn igen... Översjö!?
Kramen!

Svar: Vet inte än vart det landar....Översjö skall förhoppningsvis bli Hoversjö i nästa nummer;)
Kram
Tina

2012-11-28 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0