Förberedelser till KAKBUA

 
Kunde inte låta bli idag när jag kom hem att sno ihop en kaksort till KAKBUA. Gjorde om min fina mosters recept på Daimgömmor, så det blev med krossade polkagrisar istället. Goda blev dom:)
Sedan påbörjade jag tillverkning av fina julklappsstrumpor. 
Äntligen kommer alla textilier jag samlat på mig till användning...eller inte allt men en liten del iallafall.
Det roliga är att det mesta faktiskt är gamla, återanvända saker. Var på Frälsningsarméns loppis igår och fyndade en hel del. I love loppis:)
I also fell in love with this guy today!!!! Lyssna här och sen surfar ni vidare på hans Youtubeklipp (här med en av Michael Jacksons bästa låter dessutom!!) , helt sagolikt duktig 14-åring:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0