Eftertanke

Jag skrev för ett par veckor sen om en tjej som var på samma föreläsningsdag som mig, och hennes sjuka mamma. På grund av att jag följer hennes blogg och har träffat henne vid några tillfällen, så känns det som att jag känner henne. Det gör jag såklart inte mer än ytligt.
Men även om man bara känner en människa på ytan så betyder inte det att man känner mindre för henne för det.
Idag läste jag att hennes mamma har somnat in och det gör såå ont i mig. Tänk att mista sin mamma! All den trygghet man vuxit upp med. Spelar ingen roll just då att det kanske är bäst för den som är svårt sjuk, att slippa smärtan. Det tomrum som blir måste ju bli så oerhört stort.
Jag skänker stora varma tankar till dig Erika och din familj!
Och den bild du lagt ut som minne av din mamma är underbar! Det var så man kände att Monica var, glad och öppen i sitt sinne.
Östersund har mist sin Kul & Bus-grundare och en underbar tunnbrödsbagerska och Caféinspiratör.
Tid för eftertanke....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0