Pyssel

Inbjudningar till Olles konfirmation - check!
Vad skönt det är när man kan bocka av på att-göra-listan, man blir som lite lättare i kroppen då:)
Tog gamla kartongark som jag rev i kanterna, knöt runt ett sidenband(sånt som sitter i vart enda klädesplagg nu för tiden. Jag klipper bort det direkt när jag kommer hem från butiken och lägger dem i en burk för att använda dem till nåt roligare).Sedan gjorde jag något som jag inte vet om jag kommer ångra, fast jag tror inte det...Jag rev ur några blad ur en gammal bibel....kanske inte borde ha gjort det men det var bara fem stycken...
Hursomhelst så klippte jag ut fina kors och klistrade på framsidan av kortet, skrev inbjudan inuti och vek ett kuvert av vitt silkespapper så att korset syntes igenom.
Känner mig nöjd och även Olle tyckte det blev fint, så då är det väl bra då.
Nu återstår bara planeringen av buffématen vi skall göra. Men det är några veckor kvar som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0