Förberedelser

Just nu består mitt liv av förberedelser av diverse slag.
Fixa fiskedamm till äldsta sonens disco som hans klass anordnar för F-5:an på Prolympia imorgon tex.
Och eftersom jag tycker det är lite tråkigt att bara hänga upp ett tomt skynke så var jag "tvungen" att pimpa det lite;)
Visst syns det väl att det är en gädda som simmar där bland sjöväxterna...och visst finns det väl gäddor, ål och bläckfiskar i samma vatten?!
Skall även hinna med att som klassförälder i Pelles klass, ordna lite kul för dem imorgon:) Blir en lite speciell tipsrunda med klassen och smarrigt fika.
Hönorna är sugen på kakorna som Olle säljer för sin klasskassa:)
Vi förbereder oss oxå inför Olles konfirmation på söndag.
Och nästa helg så är det dags för Nostaligdans på Vårbacken i Nedansjö som jag och Monica anordnar.
Zlips står startklara och det skall bli spännande att hör nya banduppsättningen spela! Kom dit vettja om du gillar att dansa!!
Har bara i tanken börjat förbereda mig för min catering helgen därpå. Skall få göra student mat till en go granntjej, det skall bli kul!
Men en dag i taget...få se nu vilket var det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0