Vårfint vardagsrum

Jag har gått och tittat länge nu på mina visserligen fina men ack så mörkröda, vintergardiner.
I dag när jag kom hem så satte jag igång och bytte ut det röda mot lite vårgrönt. Skönt att få in ny energi i hemmet:)
Har säkert bett er lyssna på den här förut...men den är sååå bra!
Olles kommentar var: Åh, kan vi äta här igen nu?!
Ja, jag vet att det varit verkstad här länge.....men nu är det fint!
Mats undrade om vi skulle lägga ut på Hemnet, när jag fotade...men icke, det är only for you my friend.
Måns fick ta en överbliven byrå till sina leksaker istället för de fula plastbackarna som alltid hamnar här nere.
Välförtjänt kvällsfika, LCHF släng dig i väggen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0