Hektisk helg

Har haft en härligt hektisk caféhelg med en massa trevliga möten med nya och gamla ansikten. Ja, alltså inte gamla, gamla utan gamla bekanta ansikten:)
Tack till alla er som hittat ut till Bällsta och "Lilla Soppcafét"!

Det är så härligt att det blir den stämning och den miljö jag eftersträvar på cafét. Jag vill att man ska känna ett lugn när man kommer in. Man ska känna att det finns tid att spela ett parti Fia, att det finns tid att bläddra i mina gamla tidningar från 40-talet.
Och eftersom jag har rätt få sittplatser och tajt yta så blir det att man sitter tillsammans och det blir automatiskt att gästerna börjar prata med varandra. Underbart! Så blir det sällan och aldrig i stan på större cafeér, det blir mer anonymt.

Visst är det härligt att det börjar gå mot vår och påsk med vackra gula påskliljor som lyser upp i det grådassiga ute!
Lyssna på den här om du vill! "Mojo" må ha blivit tvåa i The Voice Sverige, men han är grym!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0