Tur att det finns....

....sånt som kan få en på bättre humör när man är sjuk!

Tex en fin fjäril...

Eller en riddarehäxa;) med chokladglass runt munnen...

Eller en kopp te, vackra blommor, nya tidningar i brevlådan och ostkroksbollar. Men nu Monica får du lov att komma hit och hämta dina saker!! Det är andra gången jag "lånar" din snackspåse...nu måste jag på bua å köpa en ny igen och vågen pekar uppåt....
Förklaringen på min "depression" över vädret visade sig vara halsfluss...så jäkla trist nu så här sista veckan innan semestern skall börja.
Tack och lov så gav sköterskan med sig idag på HC och tog ett halsprov(vilket hon inte tänkt för det "såg inte ut som halsfluss")Jag visste att jag hade rätt!! Så här ont i halsen har man bara med halsfluss. Penicillin 10 dagar, suck. Tur iallafall att jag hinner äta upp kuren innan vi ska på Fröjdholmen och fria, jag menar, fira med Brolle;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0