Tål att sägas igen..å igen..å igen..

Jag jobbar på världens bästa förskola! Och har förmånen att ha Måns där också.
Pedagogerna lyssnar verkligen till barnen och jobbar utifrån deras tankar. Det här året som gått så har bla fåglar stått i fokus mycket pga av Sixten, vars brinnande fågelintresse, smittat av sig på hela förskolan och långt utanför:) Igår när Sixten slutade så gav han oss ett egengjort fågellexikon!!
Varsågod, här får ni se några av hans fantastiska bilder:
Min favoritfågel, de är så vackra!
Här är en del av utställningen barnen visade igår
Vad hemskt om vi bara skulle höra gräsklippare på sommaren, inga fåglar...tänk på den ni!
Måns, som varit hemma och varit sjuk, tittade bland bilderna i utställningen och upptäckte att hans bild inte var med. Vi tittade i ett annat rum men den var inte där heller. Då gick han till "sin låda", där låg den. Då tog han den och gick raka spåret till utställningen och visade mig var jag kunde tejpa upp hans alster, en rutschkana!! I love him!
Vad härligt att vara 3 1/2 år och känna att "jag får ta plats", "jag är viktig"....och att tillåtas till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0