Projekt a la sommaren 2012

 Den här sommarens projekt,"Lon", är något mer omfattande än fjolårets. Plus att Mats jobbar varje dag...
...så det blir jag och kidsen som kör skytteltrafik till och från återvinningsstationen nu med allt skrot som finns här inne.
Mycket av sakerna skall vi såklart ha kvar och "återbruka" själva. Men det finns verkligen en massa junk här oxå.
Men vad tror ni, visst kan det bli ett fint café/butik här såsmåningom??!! Det tror jag men det är en lång väg dit, det har till och med jag fattat. Fast jag är helt övertygad om att det kommer bli bra och att folk kommer hitta hit när det är klart:)
De här fina fönstren som jag fyndade tidigare i vår ska snickaregrannen komma och sätta in. Då kommer vi ha lite mer insyn till det andra rummet.
Och här kommer det bli en dörr ner till rum nr två och entrén.
Här är just nu bara en lucka upp i taket. Där uppe vill vi få till en "festvåning" där man skall kunna sitta många och äta tillsammans. Men först måste det stagas upp ordentligt..och tätas..och städas..och sättas fönster..och målas..och...sen nån gång så är det dags för piffning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0