Jag lovar och svär...

...att alltid ha dessa ingredienser hemma när jag har ägnat säkert fem timmar åt att....
...klippa den förbenat stooooora gräsmattan vi har! Mina (i och för sig trasiga men ändå) stövlar är alldeles gröna!
Titta, den räcker ju till världens ände och tillbaka, och det är bara fotat åt ett håll på gården.
Varför äger inte vi en åkgräsklippare som funkar???
Nåja, som sagt jag lovar att alltid ha marängbottnar/maränger, glass, grädde, jordgubbar och nougatsås hemma som belöning till mig själv och de mina när vi uträttat stordåd som vi gjort idag:)
Något som man oxå kanske kan se som en slags belöning var att jag hittade en "ny", för mig, loppis i stan idag:) Frälsningsarmén på Rådhusgatan kan jag rekommendera, massor med saker och fräscht.
Jag fyndade iallafall fina tyger och förkläden och..
..fat till mina Gefle "Mexico"-koppar. Är egentligen assietter men eftersom jag inte är så noga så blev det här bra:) Fick ge en hundring för allt tyg, tre fat och ett par bestick. Som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0