Förberedelser för sommarfest

Nu är det sista rycket innan sommarlov!
Ikväll förberedde jag vår picnicmat som vi ska ha med på Guldkustens Sommarfest imorgon.
Det blev crepes med tacostyle med goda tillbehör. Som tur är så har vi tillgång till spis så vi får äta dem varma och nygräddade:)
Jag gjorde en köttfärsröra med lök, vitlök som jag fräste med färsen. Kryddade med tacokrydda. När färsen svalnat så blandade jag i lite creme fraiche. Sen förstår ni mina vänner, så hade jag köpt färdiga pannkakor!!!! som jag rullade in lite färs i varje. Lade dem i en form och strödde på riven ost. Klart att bara stoppa i ugn.
Såsen i skålen är guacamole och i lilla burken är det tacosås, Pineapple Salsa. Längtar tills imorgon:)
När jag tömde kameran så var det fullt med bilder på mina hoppande söner:)
Tänk när man själv var så här smidig och kunde hoppa och skutta utan att det gjorde ont här och där och tog emot när man böjde sig runt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0