Måndagsfika med goda vänner

Min dukning idag började med att pionerna jag hade i köket tappade alla blad...
En smaskig kladdkaka med marshmallows i fick sällskap av pionbladen och ljuvligt doftande rosor.
För dagen övervispad mintchokladgrädde(det blev ketchupeffekten när jag vispade, först hände inget och inget och helt plötsligt så var den övervispad, suck) är sååå gott till kladdisen.
Visst var det vackert?! Vilken tur att jag inte slängde dem direkt.
Blev inga bilder på vårt fikafrämmande av nån anledning... Det var iallafall Pelles gudfamilj som var här och Calle som i dagarna beger sig på en äventyrsresa. Han skall ta med sin 80-åriga mor till Island och när hon åker hem igen fortsätter han till Grönland. Det blir häftigt att få se hans bilder när han kommer hem:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0