Hänt med Sommarprojektet!

På övervåningen där det fortfarande är halm...ja, där är halmen fortfarande kvar!
Jag skottar och skottar men ju mer jag skottar desto mindre försvinner det?!
Vi har iallfall flyttat ut alla saker, nästan, så nu kan snickaregrannen komma och sätta i fönster:)
Dom gamla jordbuksredskapen som aldrig, vad jag kan tro, kommer användas på den här gården igen åker på tippen.
Skall dock behålla hjulen om vi kan få av dom vill säga.
I dom här gömmorna vill man INTE att familjen Mus skall kila fram!!!
Nu är det iallafall sopat och ihopplockat. En liten bit på väg:)
Men till och jag börjar inse att det är VÄLDIGT mycket jobb kvar innan vi kan slå upp dörrarna och ta emot gäster här, suck.
Och till och med jag börjar inse att det inte går att jobba dygnet runt, det orkar man inte. Så det blir lite då och lite då när tid och lust finns. Men slå upp dörrarna, det kommer vi att göra. Frågan är bara när?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0