Jämtland rules!!!!

Har ni sett på The Voice på Tv4? Vi har ju två grymma killar från länet som är med! Bengt-Anton Runsten och Micke Mojo. När ni klickar på namnen så måste ni sedan klicka er vidare på deras auditions på sidan. Har ni inte sett dem, check them out! Och har ni sett dem, se dem igen å igen å igen. Ska bli så fantastiskt kul att följa dem i tävlingen:)
Micke spelade på överrraskningsfesten vi ordnade för min Mats när han fyllde 40.
Jag lovar att det öste när dessa tre otroligt duktiga musiker rockade loss.
Sen att de fick hjälp av den här killen gjorde det inte sämre;)
Kan visa några fler bilder när jag ändå är igång:
Våra underbara föräldrar som självklart var med på hårdrockståget!
Födelsedagsbarnet himself:)
Hans snygga höggravida hårdrocksfru och svägerska!!
Ja, det här blev ju inte det inlägg jag tänkt mig men jag blev så tagen av musiken jag tittade på ikväll så mitt middagsrecept får vänta tills imorgon för nu är det Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0