En helt OK dag

Idag fick jag ställa klockan för första gången på två veckor....trött!
Vi har haft planeringsdag på jobbet men av nån märklig anledning så går de timmarna jättefort:) Och att vi sedan fick fortsätta tillsammans ut på restaurang gjorde ju inte saken sämre! Vi hade fått julklapp av alla barnen m familjer att vi skulle få gå ut och äta tillsammans. Att göra saker just tillsammans tycker vi väldans mycket om på Guldkusten, både i barngruppen och i personalgruppen;)
Vi gick iaf på Dalwhinnies där jag åt
Laxröra med pepparrot på pumpernickel - GOTT!
Sedan åt jag faktiskt "Pillelalla"(så sa vi om lamm när jag var liten och kan göra än idag...undra varför??), alltså lamm med aioli, rödvinsås, klyftpotatis och grönsaker - GOTT!
Avslutade med klassisk dessert - vaniljglass med varma hjortron - GOTT!
Men nu är jag mätt som en plätt och skall hoppa i säng.
Tack älskade arbetskamrater för idag! Fast arbetskamrater låter inte riktigt rätt, vänner skall det vara;) Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0