Medhjälpare

Igår blev jag "tvungen" att köpa gardintyg till Måns rum:)
Ni fattar varför va;) huur gulligt var inte det här?! Vilken tur att det är en liten i familjen så man har giltiga skäl att handla så här fina tyger..
Klipp inte i mina tår mamma!
Säg till när jag ska klippa av tråden. Jag är redo:)
På plats i sovrummet
Vilken tur att man ibland blir "tvungen" att göra saker. Som tex att köpa nya gardiner. Nu känns det som att jag även blir tvungen att köpa lite annat nytt till rummet. Och då blir jag ju tvungen att åka på IKEA...på söndag. Och som av en händelse så är det även dans på Parken på söndag. Shake spelar mellan 18-22, så då blir jag nog tvungen att stanna till där på vägen hem;)
Blir värre på måndag morgon när jag blir tvungen att kliva upp för att vara på jobbet klockan sju efter ca 5 timmars sömn.... men vad gör man inte för att få till lite mys och vårnytt i Månssons rum, det är bara att offra sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0