Fler gamla bilder/händelser

När jag rotar igenom kort så hittar jag lite smått & gott som vi gjort:)
Här har killarna precis öppnat sin julklapp från mig, en resa till Stockholm för att gå på KISS!!
I juni 2010 åkte vi tillsammans med våra vänner ner för en helhelg med en massa kul!
Det som satte lite smolk i bägaren var att jag hoppade på kryckor fortfarande efter min knäoperation tidigare det året, och att Olle bara dagarna innan hade skadat nacken när han hoppade studsmatta.
Rock´n Roll!!
Här är vi på väg in mot Stadion där "killarna" skulle spela. Fick oss en hemsk upplevelse när vi skulle in genom portalerna. Ett av förbanden hade precis spelat klart och då skulle folk ut på toaletter mm innan konserten började...och alla vi andra skulle in....och det var bara en ingång öppen. Helt vansinnigt. Det hemska var att vi inte fattade det förrän vi var mitt i smeten, jag med kryckor och ett ben som inte fick sättas i backen och Olle med sin nacke! Kan säga att jag aldrig känt en sån panik. Man känner att man bara åker hit och dit och kan inte kontrollera sina steg. Mats och jag höll krampaktigt i Olle & Isaks händer och backade så gått det gick ut igen. Fy sjutton vad skakis vi var efteråt.
Sedan väntade vi tills det var lugnt innan vi gick in på arenan.
På plats inne bland alla andra fans:)
Lite luftgitarr med mina kryckor innan KISS entrade scenen.
Paul Stanley - tur att det finns storbildsskärmar!
Och örproppar, det behövdes;)
Många var utklädda till olika KISS-medlemmar, häftigt att se. Endel riktigt bra, andra lite mindre lyckade.
Många låtar som tom jag kände igen, man är ju uppvuxen vägg i vägg med ett KISSfan;) Hade varit kul att ha med lillebror den här kvällen men han hade varit iväg för nåt år sedan när dom var i Sverige.
Eftersom jag helst av allt vill stå längst fram på konserter, gjorde jag alltid i yngre dar;), så drog jag med mig Isak längst fram fast i ytterkant så vi inte hamnade i nån farlig situation lika som när vi skulle gå in. Såg rätt bra trots att vi inte fick gå längre fram.
Sista rycket innan det bar av mot T-banan för hemfärd.
Det absolut coolaste den här helgen var, förutom alla ljus & ljudeffekter på scen, när vi åkte tunnelbana till Stadion. Vagnarna var ju överfulla av folk som skulle på konserten och några stod och nynnade på en KISS-låt. Då sätter Mats igång och sjunger den högt och tydligt, ett gäng ungdomar hakar på och därefter sjunger hela vagnen hela låten! Det var mäktigt:)
Hann med ett besök på Gröna Lund och lite shopping på stan också under helgen. Jättekul att ha så stora barn som man kan dela sådana här upplevelser med, fler ska det bli:)
..ja, alltså inte barn utan upplevelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0