Nu är det över....

...för den här sommaren. Nu har vi avverkat både veteranbilar och motorcyklar:) 
Det var hur coolt som helst att höra mullret när alla dessa hojjar kom upp mot byn. Undra om grannarna tyckte det oxå...
Det blev ju inte lika trångt med parkeringsplatser som förra onsdagen direkt.
Kakmonstret in action.
Dessvärre kan jag inte stoltsera med att det är jag som bakat....det är ju mina "anställda" som gjort det jobbet den här sommaren.
Här är några av dom, och kakbakerskorna är dom som inte gör horn för att vara rolig;)
Måns gör trix med sin "hojj"
Fina mysiga Ellen sjöng sina härliga sånger för oss. Tror bestämt att jag även hörde en favorit som jag har, Leonard Cohen. Tack snälla för att du kom och tack för skivan! Ser fram emot att lyssna på den.
Godingen testar om det var skönt att sitta på sparken och längtar helt plötsligt till vintern...hemska tanke...
Som sällskap hade han sina fina "gudmors-döttrar" eller vad säger man??!
En söt liten veteranare hittade hit ikväll också:)
En till som hittade hit var Pär, en kär gammal jobbarkompis från min Domus-tid. Kul att träffa honom igen.
Olle har fotat:)
Den här tyckte jag var snyggast av dem han fångat på bild!
Nu ska jag lägga mig med fötterna i högläge....
 
...och hälla upp ett glas vin!
Fast visst ja, jag ska ju jobba imorgon...får bli imorgonkväll, nä, då ska vi ju plocka ner tält mm, till helgen då...nä, då ska jag kanske till Sundsvall eller svamp- eller bärskogen. Det får bli en annan gång helt enkelt:)
KRAM & JÄTTETACK till alla er som kommit till vår gård igen eller för första gången. Hoppas vi ses igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0