Kneippbyn

Startade vår sista dag på Vattenland i Kneippbyn. Vattenrutschkanor vart man än vänder sig, i alla former och fasoner. T.o.m jag åkte några, ända tills jag slog i bakhuvudet, då var det färdigbadat för mig.
Här är det race mellan de äldsta sönerna och pappan:) i "Surfing Hill"banan.
Tror att det var den som var tyngst som vann...
Måns hängde med i "Hajen" tillsammans med Mats och Pelle.
Supernöjd, med hårspännet på plats:)
Strax därpå kom storebröderna.
Säkrast var allt att åka i lilla "draken" där man kunde bada och leka själv utan puffar!
Varför han har hårspänne?? Jo, han var så blek under luggen så vi ville att solen skulle komma åt där en stund. Och så är han väldans så söt!
Ett besök tvärs över vägen på "Sommarland" ingick i entrén. Självklart måste vi då titta in i Villa Villekulla:)
Efter en hel del övertalning fick vi även upp vår 15-åring på "Lilla Gubben"...
Pelle leker polis med små radiostyrda bilar:)
Olle och Isak tänkte först inte följa in på Sommarland för det var bara för "små barn"...visade sig att de hade fel...
En äkta Gutebagge.
Vilka horn!
Måns testar alla små karuseller som finns på området:)
Olle mäter sig med världens längsta man!
Jag och grabbarna testar en "karusell".
Här är det paragliding som prövas...
...och gillas!
Radiodtyrda bilar...hoppsan en krock med några söta tjejer..
Pappan gillar gokart.
Likaså Elvis.
Å Olle och Isak:) Pelle körde han med...det var bara jag och Måns som stod över:)
Vi tittade på "Pippiteatern" istället.
Spännande.
Kling och Klang är lika klantiga som alltid.
Silke och Måns lever sig in i "leken"
Pippis pappa, Efraim, har kommit hem från Kurrekurriduttön:)
Direkt efter föreställningen bytte de om och körde "After pool"party på Vattenland. Vilket sommarjobb!
Pelle testar en båt som var rolig:)
Jabbadabbadoooo!
Hjääälp..
...akta det skvätter!
På området fanns ett växthus. Så vill jag att vårt ska se ut när vi ska till och bygga:) tog kort på varje liten knut och grundsten för att vi ska få tips och idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0