Gårdagens outfit

Har fått några frågor om min frisyr och kläder som jag hade igår...kul!
Jag hör inte riktigt till den kategorin bloggare som gör inlägg med dagens outfit, utan mer dagens bak....å då menar jag inte byx-bak utan kak-bak;)
Både jeans, linne och skjorta tror jag är köpta på Lindex. Byxan för länge sedan men linnet och skjortan nu i vår. Snusnäsduken i håret är nog snart 15-20 år gammal, syns i naggen på kanterna...men jag kan inte göra mig av med den för både jag och barnen har haft den i omgångar. Om jag inte minns fel så har den tom varit med till Grekland på båtluff;) Å herregud då är den snart 20 år.... 
Fast när man ser sig själv på bild så inser man ju att ordet deg inte bara stämmer ihop med kakor och bullar utan även vissa partier på ens egen kropp...suck. 
Det är väl i och för sig inte så konstigt med det yrke och "läggning" man har. Gillar man att baka och tjuvsmaka degar så visar det väl sig, tyvärr...
Nåväl, här bjuder jag iallafall er som frågat på ett par bilder från igår när vi hade knuttar och spättor på gården.
Men i fortsättningen blir det riktiga kakbilder och degbunkar jag kommer visa:) 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0