En dag på Fårö

Idag har vi avverkat Fårö.

Började med att besöka raukarna. Otroligt häftigt med dessa gigantiska stenbumlingar.

Och så är det ett sånt vackert ljus där ute! Och vackra människor:) Jools har min klänning som jag hade när jag var liten. Kul att den kommer till användning igen!

Och har jag inte svettats under armarna förr så gjorde jag det nu när åtta barn i olika åldrar klättrade runt på olika höjder...
Lillebror med familj är ju också här så vi har slagit följe alla dagar hittills:)
Iallafall så var det hett och strålande sol när vi var på raukfältet...

men när vi kom fram till Sudersand för att bada öste regnet ner... alla badsugna trotsade regnet och kylan!!!


Efter bad med regn styrde vi kosan mot "Kutens Bensin" där vi åt middag. Närmare bestämt vår 15-åriga bröllopsmiddag:) Googla på Kutens Bensin så ser ni vilket coolt ställe det är! Lovar att lägga in fler bilder sen.


Stannade till och prövade fiskelyckan längs vägen men det blev bara en pyttig liten aborre som fick simma tillbaka till sina vänner.

Dagen avslutades vid Norrport med eldshow när nattens mörker hade fallit!
Nu hör jag hur småttisarna sussar gott i vårt lilla sovrum...tror jag ska ta och krypa ner hos dom faktiskt. Blir ju en ny dag imorgon:) Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0