Hökögon & Klåfingrar

Idag "råkade" jag svänga in på Pingstkyrkans försäljning i Torvalla...
Där förvandlas jag till en varelse med hökögon som scannar av området och klåfingrar som klämmer och känner på det mesta som kommer i dess väg.
Ett vansinnigt gulligt förkläde för 15:-
Söta kaffekoppar 4 st 12:-
Fina dukar och pannlappar som skall bli kuddar....tror jag.
Ett vackert lakan med brodyr som nog oxå kommer hamna på en kudde eller liknande.
Den här hittade jag inte på Pingstkyrkan, utan hos en kompis.
Jag satt nämligen och kollade runt på blocket efter en studsmatta igår, hittade en som var lagom i storlek och i pris. När jag skulle ringa den som sålde den så visade det sig att det var en av mina vänner:) Vi bestämde date idag med fika och köp av studsmatta.
Lite senare på kvällen så tittade jag lite mer på Blocket och hittade den här stolen som såg ut som ett lämpligt offer för en "makeover". Jag är på väg att klicka på maila-knappen och ser då att även det är min väns annons:)
Så idag fick jag mig en tur till Brunflo där jag som alltid fick världsgoda bullar och kakor!! Och så fick jag med mig en stol hem som ska få ny färg och nytt tyg. Jag fick även med en liten studsmatta till Måns och grejerna ovan från Pingstkyrkan. En ovanligt lyckad second-hand-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0