Bröllop

Ni kanske börjar förstå nu att jag gör lite reklam för min CATERING "Tinas Goda Ting" genom att visa olika bilder från olika uppdrag:)
Här är från mitt senaste bröllop där festen ägde rum i en gammal loge. Passade perfekt med den stil jag vill använda, udda loppisporslin blandat med spets, smide och det "ruffa" i själva logen. Underbart! Jag tar gärna på mig både dukning, matlagning och övrigt fix.
Takdekorationer bakom brudparets stolar.
Olika men ändå lika.... alla bord är lika dukade fast med olika porslin.
I bakgrunden ser ni vilken bra plats vi hittade till kaffeporslinet i
denna trånga lokal. När det var dags att dricka kaffe kunde de bara
vända sig om och välja en vacker kopp.
Barnen hade beställt en egen meny och fick en liten överraskning istället för kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0