Snart Nytt År

Snart är det dags för ett nytt år med många härliga fester. Hittade igen dessa bilder från en nyårsfest för länge, länge sedan. Känns så länge sen så att det är svårt att ens minnas den här kvällen...fast när jag anstränger mig lite så kommer jag ihåg en väldans kul kväll med vårt "galna" dansgäng.
Jodå, det är jag med pudelkrull, axelvaddar, glansiga kläder och Intersportstrumpor....suck, man önskade att någon vänlig själ hade kunnat styla en något...eller så var man så stylad man kunde bli på den här tiden:)
Eller vad säger du Malin;) som shakar loss i en furuinredd källarvåning som var lika hett som kornblå kläder och mascara.
Får se hur 2011 års mode när de bilderna börjar på är 25 år gamla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0